Varför alla företag borde finnas på YouTube
Youtube är vår andra största sökverktyg på internet. Google är det största. Google äger Youtube och rankar youtubematerial högt på sin resultatsida när du sökt efter något. Dessutom lever materialet kvar länge.
I DET HÄR AVSNITTET FÅR DU:
Ett helt avsnitt som bara handlar om youtube och hur du som egenföretagare eller kommunikatör/marknadsförare på ett större företag eller organisation kan använda youtube i ert arbete att nå ut till kunder, följare och medlemmar.
LÄNKAR SOM NÄMNS I PROGRAMMET:
Min youtubekanal: Helene Åberg - Stockholm Pixelhouse
Made by Sweden: Zlatan och Volvos samarbete
Avsnitt #7: Text som lyfter din video - Intervju med Lena Zetterberg Björk från True Copy (från 25 juni)
Avsnitt #11: Före, under och efter en livesändning (från 30 juli)
ÖVRIGA LÄNKAR :
Stockholm Pixelhouse på Facebook
Stockholm Pixelhouse på Instagram
PÅVERKA INNEHÅLLET I PIXELPODDEN
Vill du vara med och påverka vad jag tar upp i podden och diskutera video i sociala medier så är du varmt välkommen att gå med i Facebookgruppen Pixelpodden - en podd om video. Här kan du också ställa frågor inför kommande avsnitt i podden där jag kommer svara på dina och andras frågor.
TYCK TILL & PRENUMERERA
Å ingen blir förstås gladare än jag om du vill skriva en recension om podden på iTunes. Ju fler stjärnor, desto gladare blir förstås jag :-) Å extra glad blir jag ju förstås om du vill prenumerera på Pixelpodden så att du inte missar något avsnitt!
/Helene
0 kommentarer
Lämna en kommentar
Vänligen logga in eller registrera dig för att skriva en kommentar