Inkluderande marknadsföring - Intervju med Maria Hulth från Jämställt om hur du når alla i just din målgrupp.
Att hitta sin målgrupp, nischa sig och skala bort är viktigt för att nå fram i sociala medier och med marknadsföring överlag. Men målet måste ju vara att få alla i just din målgrupp att känna sig inkluderade och representerade.
Maria Hulth från utbildningsföretaget Jämställt delar med sig av sina kunskaper och smittar med sitt engagemang.
Företag och organisationer, stora som små, kan vara med och påverka en förändring i samhället genom sina handlingar och marknadsföringsstrategier.
Och det kan låta som stora och svåra frågor att hantera. Men det behöver inte vara så svårt.
I det här avsnittet guidar Maria Hulth oss genom det vi kallar för inkluderande marknadsföring.
LÄNKAR SOM NÄMNS I PROGRAMMET:
Du hittar med om Maria och Jämställt på:
Tidigare avsnitt som nämns:
Avsnitt 22 Din målgrupp. Vem ska se din video
Avsnitt 144 Att tjäna mer på att våga välja bort.
ÖVRIGA LÄNKAR :
Facebookgruppen: Pixelpodden - en podd om video
Instagram: @Stockholm Pixelhouse
LinkedIn: @heleneaberg
TikTok: @heleneaberg
Facebook: @Stockholm Pixelhouse
Youtube: Helene Åberg - Stockholm Pixelhouse
Hemsida: www.pixelhouse.se
PÅVERKA INNEHÅLLET I PIXELPODDEN
Vill du vara med och påverka vad jag tar upp i podden och diskutera video i sociala medier så är du varmt välkommen att gå med i Facebookgruppen Pixelpodden - en podd om video. Här kan du också ställa frågor inför kommande avsnitt i podden där jag kommer svara på dina och andras frågor.
TYCK TILL & PRENUMERERA
Å ingen blir förstås gladare än jag om du vill skriva en recension om podden på iTunes. Ju fler stjärnor, desto gladare blir förstås jag :-) Å extra glad blir jag ju förstås om du vill prenumerera på Pixelpodden så att du inte missar något avsnitt!
/Helene
0 kommentarer
Lämna en kommentar
Vänligen logga in eller registrera dig för att skriva en kommentar