Videoannonser i sociala medier med Jonas Carlström
45 • Videoannonser med Facebook-annons-experten Jonas Carlström
I det här avsnittet ska vi dyka ner i ämnet annonser i sociala medier. Jag har träffat Jonas Carlström. Facebookannonserings experten.
Även om jag har annonserat massor med video i sociala medier de senaste åren och är nöjd med det resultatet som jag har fått så vill jag ändå vända mig till experten nr 1 på det här området när jag nu ska göra ett helt avsnitt om videoannonser. Jonas Carlström.
I det här avsnittet delar han med sig av så mycket värdefulla tips och kunskap. Både om själva annonserna och om hela säljsekvensen. Om du finns i sociala medier för att sälja en vara eller en tjänst så tycker jag verkligen att du ska lyssna på det här avsnittet!
LÄNKAR SOM NÄMNS I PROGRAMMET:
Avsnitt 4 av Pixelpodden - en podd om video • 5 Video ALLA företag borde ha
Videon Jonas pratar om att han filmade på vägen hem från lunchrestaurangen
Nästa vecka har du möjlighet att få svar på dina frågor om video här i Pixelpodden - en podd om video. Skicka dina frågor som du vill att jag ska ta upp i podden:
Facebookgruppen: Pixelpodden - en podd om video
Instagram @stockholmpixelhouse
ÖVRIGA LÄNKAR :
Facebook: @Stockholm Pixelhouse
Instagram: @Stockholm Pixelhouse
LinkedIn: @heleneaberg
TikTok: @heleneaberg
Youtube: Helene Åberg - Stockholm Pixelhouse
Hemsida: www.pixelhouse.se
PÅVERKA INNEHÅLLET I PIXELPODDEN
Vill du vara med och påverka vad jag tar upp i podden och diskutera video i sociala medier så är du varmt välkommen att gå med i Facebookgruppen Pixelpodden - en podd om video. Här kan du också ställa frågor inför kommande avsnitt i podden där jag kommer svara på dina och andras frågor.
TYCK TILL & PRENUMERERA
Å ingen blir förstås gladare än jag om du vill skriva en recension om podden på iTunes. Ju fler stjärnor, desto gladare blir förstås jag :-) Å extra glad blir jag ju förstås om du vill prenumerera på Pixelpodden så att du inte missar något avsnitt!
/Helene
0 kommentarer
Lämna en kommentar
Vänligen logga in eller registrera dig för att skriva en kommentar