5 video alla företag borde ha
Det finns 5 video som ALLA företag - stora som små verkligen borde ha.
Det här är förstås inte de enda filmerna ett företag borde använda sig av. Men de här 5 videona gör så stor skillnad att ingen borde vara utan dem.
De hjälper dig att:
• skapa trovärdighet för dig, ditt företag och din produkt/tjänst
• presentera dig på riktigt för dina potentiella kunder och få dem att känna sig speciella.
• omvandla dina följare till kunder.
• göra så att fler kunder hittar dig
• göra så att kunderna minns ditt företag.
I DET HÄR AVSNITTET FÅR DU:
En genomgång av 5 filmer som alla företag, organisationer och föreningar - stora som små - borde ha.
Jag går igenom de här filmerna steg för steg i avsnittet och du får en genomgång av varje format och vad du ska tänka på när du gör de här videorna. Du får även en genomgång av vilka du inte behöver göra själv och vilka du kanske inte ens bör göra själv.
För att du ska kunna lyssna i lugn och ro och fortsätta att göra det du gör när du lyssnar på podden så har jag antecknat åt dig. Klicka här för att ladda ner en pdf med en ordentlig genomgång av alla de 5 videotyperna som alla företag borde ha oavsett storlek, bransch eller inriktning.
LÄNKAR SOM NÄMNS I PROGRAMMET:
Lista med 5 video som alla företag bör ha
Pixelpodden - en podd om video Facebookgrupp
Webbutbildning: Kommunicera med video
ÖVRIGA LÄNKAR
Stockholm Pixelhouse på Facebook
Stockholm Pixelhouse på Instagram
PÅVERKA INNEHÅLLET I PIXELPODDEN
Vill du vara med och påverka vad jag tar upp i podden och diskutera video i sociala medier så är du varmt välkommen att gå med i Facebookgruppen Pixelpodden - en podd om video. Här kan du också ställa frågor inför kommande avsnitt i podden där jag kommer svara på dina och andras frågor.
TYCK TILL & PRENUMERERA
Å ingen blir förstås gladare än jag om du vill skriva en recension om podden på iTunes. Ju fler stjärnor, desto gladare blir förstås jag :-) Å extra glad blir jag ju förstås om du vill prenumerera på Pixelpodden så att du inte missar något avsnitt!
/Helene
0 kommentarer
Lämna en kommentar
Vänligen logga in eller registrera dig för att skriva en kommentar